Gramy, Forum o grach

Forum o grach

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2012-02-14 15:46:02

Exevol

Użytkownik

Zarejestrowany: 2012-02-13
Posty: 10

Skile

Nija:Dager
Wirujący Sztylet
Atak z szansą na zatrucie, ninja przetacza się po przeciwnikach. Jeśli wcześniej przeciwnik został przewrócony, atak ma szanse zaskutkować 3-4 krotnym przydzieleniem obrażeń i zatrucia. Niezbędne do pvp i wygodne przy pvm. Używamy gdy wabimy ogromne ilości potworów i chcemy je wszystkie uszkodzić/otruć nie narażając się na zbyt dużą ilość obrażeń. Od M6/M7 zadaje więcej (podstawowych) obrażeń niż zasadzka. Spory czas regeneracji umiejętności.

Zasadzka
Atak obszarowy, oddziałujący na najbliższe otoczenie ninja. Duże obrażenia, bonusy w wypadku ataku przeciwnika z tylu, jak również niski czas regeneracji umiejętności, sprawiają, że jest to najczęściej wybierana zdolność dla ninja.

Szybki Atak
Atak obszarowy, teleportujący, oddziałujący na większy obszar niż zasadzka. Obrażenia podobne jak w wypadku zasadzki, jednak czas regeneracji umiejętności większy. Zdolność umożliwiająca "wychodzenie ze ścian", ze względu na obszar oddziaływania, jedna z lepszych do pvm, wymaga by przeciwnicy byli skupieni na danym obszarze.

Trująca Chmura
Atak zasięgowy, z szansą na otrucie, obszarowy. Obszar oddziaływania, najbliższe otoczenie, właściwie tylko to co styka się z atakowanym przeciwnikiem. Nie musimy być uzbrojeni aby użyć tej zdolności, szanse na zatrucie spore, jednak sama umiejętność zadaje mniej więcej 3/4 obrażeń co pozostałe zdolności.Omija ABS na sztylety.Broń praktycznie nie ma wpływu na DMG tego skilla.

Krycie Się
Umiejętność, pozwalająca ninjy "zniknąć". Agresywne potwory (te które atakują przy podejściu) za nic ją sobie mają jeśli przed uruchomieniem zdolności byliśmy w ich polu widzenia. Użyteczne w pojedynkach, lub gdy wiemy, że za parę chwil będziemy mieli do czynienia z dużą ilością agresywnych stworów. Zdolność zwiększa obrażenia przy Zasadzce, oraz Szybkim Ataku. Podczas włączenia krycia się widać na mini-mapie, kroki, święcące eq i słychać kroki.


                                                                  Archer:
Powtarzalny Strzał
Skill zazwyczaj jest wybierany jako 2/3 skill. Wysyła kilka strzałów w pojedynczy cel. Ma tylko trochę mniejsze DMG niż Ognista Strzała.

Ognista Strzała
Umiejętność, którą należy wbić na M jako pierwszą, ze względu na największy DMG spośród wszystkich skilli Archera oraz atakuje wszystko w około celu.

Trująca Strzała
Skill, który należy wbić na M jako 2/3. Trująca Strzała jest trzecia u Archera pod względem siły ataku. Charakteryzuje się najwyższą w całej grze szansą na zatrucie.
Umiejętność bardzo dobra do PVP.

Deszcz Strzał
Skill wbijany na M za zwyczaj jako ostatni, ze względu na niskie DMG jakie zadaje. Może atakować kilka celi.

Bezszelestny Chód
Umiejętność dobra do PVP jak i do lurowania. Na M1 dodaje 36 szybkości.


                                                                      SURA:Bm
Ogniste Uderzenie
Najlepsza umiejętność Sury BM do expienia. Ma spory atak i atakuje wszystkie potwory wokół gracza. Ładuje się 12 sek.Przydaje się również w PvP gdy Wojownik lub Sura WP zbliży się do nas tym skillem można go odepchnąć.

Duchowy Cios
Druga umiejętność Sury BM świetnie nadająca się do expa. Ma spory zasięg ataku i obszar zadawanych obrażeń. Możliwość spowolnienia, tanie KU i w miarę dobry DMG czynią z niego morderczą broń. Ładuje się 12 sek.

Mroczne Uderzenie
Uniwersalna umiejętność dla BMa. Krótki czas ładowania i wysokie obrażenia sprawiają, że nadaje się zarówno do expienia, jak i do PvP. Ładuje się 7 sek.

Mroczna Sfera
Potężna umiejętność świetnie sprawująca się w PvP. Ma olbrzymi DMG, długi czas ładowania sprawia, że jest to raczej słaby skill do expienia. Ładuje się 24 sek. Bardzo dobrze przydaje się w PvP z dobrym EQ.

Ognisty Duch(czar)
Umiejętność typowa do PvP. Przywołuje ognistego ducha, który co 3 sek. atakuje losowo wybrany cel.

Mroczna Ochrona
Podstawowa funkcja mrocznej ochrony niezależna od jej poziomu jest przemienianie dmg, który zamiast zabierać PZ zabiera PE. dzieje się to w proporcji 70%PZ do 30%PE.

Czarowane Ostrze
Jeden ze wspomagających skilli sury ostrza. Postać zaklina swoją broń, co powoduje znaczne zwiększenie zadawanych przez nas obrażeń. Warto zwrócić uwagę na fakt, iż mając uaktywnioną umiejętność, kradniemy przeciwnikowi jego punkty życia (PŻ), których część ląduje u nas(zależne od rozwinięcia umiejętności).


Czarowana Zbroja
Bardzo przydatny skill. Zwiększa obronę postaci, może nie tak wielce jak Silne Ciało wojownikowi ale przy mistrzowskim władaniu tą umiejętnością daje ona ponad 60 Defa.

                                                                          WP:
Smoczy Wir
Jedna z ofensywnych umiejętności sury WP. Postać wytwarza trąbę powietrzną w okół swojej osoby. Plusem jest to, że umiejętność razi wrogów w promieniu 360° i zadaje nie małe obrażenia.

Uderzenie Palcem
Jedna z ofensywnych umiejętności tej klasy. Obrażenia zwiększające się z każdym poziomem przez palec są większe niż w przypadku smoczego wiru, ale bijemy przeciwników w promieniu 180°, a więc jedynie przed nami.

Rozproszenie Magii
Rozproszenie magii to umiejętność typowa dla pojedynków pomiędzy graczami. Skill dystansowy uderzający w 1 przeciwnika, ale zadaje też niskie obrażenia postaciom w bardzo bliskim otoczeniu celu. Obrażenia jakie ten skill zadaje nie są powalające, zwłaszcza iż jego mocy nie zwiększa, żaden bon (silny przeciwko ludziom/KD), aczkolwiek, obrażenia jakie Rozproszenie zadaje nie są pomniejszane przez żadne odporności, a nawet Lwia tarcza posiadająca obrone przeciwko surze, nie pomniejsza jego obrażeń (jedynie Mroczna Ochrona u sury BM jest w stanie zmniejszyć obrażenia z tego skilla, o ile w momencie uderzenia, nie rozproszy się ona).

Strach
Działa podobnie do Błogosławieństwa, działa tylko na ataki fizyczne, zmniejszając o dany % otrzymywane obrażenia, co sprawia, iż jest to świetny skill do PvE (Player vs Environment- gracz kontra środowisko), zwłaszcza tam gdzie potwory zadają duże obrażenia. Skill ten nie działa na umijętności ofensywne innych graczy, co też sprawa iż strach w przypadku PvP jest jedynie przydatny przeciwko wojownikom Body oraz innym WP, gdyż zwykłe ataki miecza, są pomniejszane o wartość strachu.


                                                                 WOJOWNIK:BODY
Aura Miecza
Skill podstawowy wojownika body. Skill ten zwiększa nasz atak i siłę naszych skilli. Na M dodaje około 100 ataku. Zwykle trwa dłużej niż się ładuje co jest dużym plusem.Niestety księgi umiejętności Aura Miecza są bardzo drogie.

Wir Miecza
Świetny skill ofensywny. Ma duży atak. Atakuje wszystkich w promieniu 360 stopni. Minusem jest to że dość długo się ładuje. Jeden z lepszych skilli do PvP.

Berserk
Dobry skill do PvP. Zwiększa naszą szybkość ruchu i ataku. Niestety zwiększa również otrzymywane obrażenia. Świetny jest na metiny w połączeniu z aurą miecza i koniem bojowym

Trzystronne Cięcie
Skill o dobrym DMG które rozkładane jest na 3 uderzenia. Dużym plusem jest szybki czas ładowania się oraz tanie KU.

Szarża
Podstawowy skill do PvP gdyż omdlewa przeciwnika. Ma najmniejsze DMG ze wszystkich skill wojownika body. Plusem jest to że na wszystkich serverach ceny ksiąg Szarża są dość tanie.
                                                                    MENTAL:

Silne Ciało
Podstawowy skill u wojownika mentalnego. Dodaje obronę fizyczną, jednocześnie zmniejszając szybkość poruszania się naszej postaci. Na poziomie Wielkiego Mistrza (G) powoduje, ze nie upadamy. Czas trwania i ładowania zależy od poziomu umiejętności.

Duchowe Uderzenie
Potężny skill obszarowy, bardzo dobry do PvM, jak i PvP. Atakuje frontowo po łuku ok. 240 stopni. Zadaje bardzo duże obrażenia. Czas ładowania: 15s.

Walnięcie
Skill ofensywny, nieco słabszy od duchowego uderzenia, atakuje w linii prostej zadając obrażenia każdemu przeciwnikowi na swojej drodze. Dobry do PvP zaraz po duchowym, jak również do expa.

Tąpnięcie
Skill obszarowy, atakuje moby w promieniu 360 stopni. W początkowych fazach rozwoju nie zadaje gigantycznych obrażeń, lecz w połączeniu z tanimi księgami jest to dobry wybór na 2 skill dla postaci pod PvM.

Uderzenie Miecza
Skill zasięgowy, nie zadaje dużych obrażeń, ale za to zawsze ogłusza cel (mimo iż wpisane jest w opisie inaczej, szansa wynosi 100%). Doskonały do PvP. Bardzo tanie księgi pozwalają tanio rozwinąć tą umiejętność do G. Czas ładowania: 20s


                                                                              SZAMAN:Błyskawica

Leczenie
Regeneruje PŻ, leczy negatywne efekty

Zwiększenie Ataku
Wzmacnia atak

Burzowy Szpon
Atakuje łańcuchem błyskawic

Błyskawiczny Rzut
Miota kulą piorunów

Przywołanie Błyskawicy
Przywołuje błyskawice, atakuje kilka celów, może oszołomić przeciwnika

Zwinność
Zwiększa szybkość poruszania się i rzucania czarów

                                                                                        Smok:

Pomoc Smoka
Zwiększa szanse na krytyczne uderzenie

Błogosławieństwo
Zwiększa obronę przed atakiem fizycznym

Odbicie
Zwiększa szanse na odbicie ataku

Smoczy Skowyt
Atakuje kilka celów, istnieje szansa na płonięcie przeciwnika

Strzelający Smok
Rozpryskowy atak zasięgowy, istnieje szansa na płonięcie przeciwnika

Latający talizman
Miota talizmanem w stronę przeciwnika

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.adres5175415.pun.pl www.festivalparkopole.pun.pl www.swiat-bakugan.pun.pl www.gastrofaza.pun.pl www.laboraptorium.pun.pl